No products in the cart.
Termeni și Condiții
Termenii și condițiile de mai jos au valoare contractuală între Vânzător și Client/ Cumpărător. Se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor. Site-ul aetheria.ro este proprietatea SC Michelle Cleaning SRL, denumit în continuare Vânzător, iar vizitarea site-ului sau achiziționarea de produse din magazinul online implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Vânzătorul își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără altă notificare.
1.Informații generale
Această secțiunea are scopul de a vă informa cu privire la magazinul nostru online și produsele oferite. Înainte de a utiliza sau obține orice date, materiale, informații, servicii prin intermediul acestui magazin online, vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile. Prin accesarea site-ului și/sau a oricărei pagini a acestuia sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare. Dacă nu sunteți de acord, nu accesați acest site.
Prevederile sunt în conformitate cu Legea 365/07.06.2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și normele de aplicare ale acesteia, și OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Site-ul aetheria.ro aparține și este administrat de către SC Michelle Cleaning SRL, societate comercială înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Timiș sub nr. J35/469/2009, având CUI 25215480, cu sediul social în Municipiul Timișoara, Jud. Timiș, Calea Circumvalațiunii nr. 37, Sc. A, Ap. 19, Cod poștal 300671, Tel. +40 728.022.684, e-mail: contact@michellecleaning.ro, numită în continuare Vânzător.
Magazinul online poate fi vizitat de către orice persoană fizică cu vârsta peste 16 ani și/ sau de către orice persoană juridică sau entitate care dorește să vizualizeze sau să achiziționeze produsele/ serviciile noastre.
În secțiunea „Contul meu”, Clientul/ Cumpărătorul are posibilitatea de a-și crea propriul cont de cumpărături, în baza unei adrese de e-mail și a unei parole. În acest cont poate plasa o comandă, poate urmări istoricul comenzii curente și a celor precedente și statusul fiecărei comenzi. Clientul/ Cumpărătorul are responsabilitatea de a furniza informații corecte și complete la crearea contului.
„Coșul meu” este secțiunea în care Clientul/ Cumpărătorul adaugă, modifică sau elimină produsele pe care dorește să le achiziționeze, având posibilitatea de a ajusta cantitatea dorită.
„Comanda” reprezintă un document electronic generat ca urmare a plasării unei intenții de cumpărare a unuia sau mai multor produse din magazinul online, cu acceptarea Termenilor și condițiilor și a politicilor site-ului aetheria.ro. Prin preluarea comenzii Vânzătorul își exprimă acordul de a livra produsele din comandă, iar Clientul/ Cumpărătorul își exprimă acordul de a achita contravaloarea acestora.
Clientul/ Cumpărătorul își poate relata opinia cu privire la experiența cumpărăturii efectuate și/ sau a produselor achiziționate, în secțiunea „Review”, în baza unei evaluări personale, formulată corect, realist și exprimată într-un limbaj adecvat, respectând politicile societății.
Folosirea abuzivă, reprezintă utilizarea site-ului aetheria.ro în scop care contravine cu practicile comerțului electronic, reglementările legislative în vigoare și/ sau orice alt mod prejudicios pentru Vânzător.
- Drepturile de autor
Clientul/ Cumpărătorul înțelege pe deplin dreptul de proprietate intelectuală și nu va descărca/ utiliza/ distribui/ copia integral sau parțial conținutul magazinului online aetheria, inclusiv logo, design, imagini, descrieri, elemente grafice, denumiri, descrieri, etc. fără acordul scris al administratorului SC Michelle Cleaning SRL, întrucât acestea sunt marcă înregistrată și reprezintă proprietatea acestuia, fiind apărat de legea dreptului de autor și de legile referitoare la proprietatea intelectuală și industrială și având rezervate toate drepturile obținute în acest sens (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Aetheria este marcă înregistrată și proprietate a SC Michelle Cleaning SRL.
Clientului/ Cumpărătorului sau vizitatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/ sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original. Acesta poate copia, transfera și/ sau utiliza conținutul de pe site-ul aetheria.ro numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile legale. În cazul în care i se conferă Clientului/ Cumpărătorului sau vizitatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care acesta are sau obține acces în urma unui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Vânzătorului. Clientul/ Cumpărătorul sau vizitatorul are obligația de a retrage de pe alte platforme conținutul copiat/ preluat/ afișat reprezentând proprietatea intelectuală a Vânzătorului la solicitarea noastră dacă se consideră că nu a avut un acord în acest scop. Este interzisă orice utilizare a vreunui conținut în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document electronic sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta exista.
- Disponibilitatea produselor
Produsele prezentate pe site-ul aetheria.ro sunt disponibile în limita stocului. Reîntregirea stocului este la dispoziția Vânzătorului și reprezintă responsabilitatea și decizia sa. Produsele care nu se află pe stoc nu pot fi livrate. În cazul în care, în urma plasării unei comenzi, unul sau mai multe dintre produsele/ serviciile comandate nu se mai află pe stoc din diferite motive (disfuncționalități tehnice la actualizatea stocului, eroare umană etc), Clientul/ Cumpărătorul va fi înștiințat în acest sens. Dacă acesta își exprimă acordul, produsul comandat poate fi înlocuit cu alt produs similar. În cazul în care contravaloarea produsului care nu se mai află pe stoc a fost achitată în avans de către Client/ Cumpărător și acesta nu dorește înlocuirea produsului cu un alt produs, atunci Vânzătorul anulează tranzacția online, și recurge la demersurile legale, astfel încât Clientul/ Cumpărătorul să își recupereze banii în cel mai scurt timp posibil.
- Prețul și plata produselor
Prețurile afișate pe site-ul aetheria.ro sunt în Lei (RON) și nu includ taxele de transport, cu excepția cazului în care este specificat altfel. Prețurile pot suporta modificări periodice în funcție de prețul de referință al producătorului, prețul de achiziție al importatorului, cheltuielile de transport, manipulare, cursul valutar etc.
Plata produselor, inclusiv taxa de transport se poate face în avans prin virament bancar sau plata cu card online, în conturile aparținând SC Michelle Cleaning SRL, deschise la Banca Transilvania: IBAN LEI: RO06BTRLRONCRT0575017101; IBAN EURO: RO53BTRLEURCRT0575017101.
În momentul confirmării integrale a plății se va proceda la livrarea produselor către Client/ Cumpărător. În caz de neplată comanda se anulează imediat de către Vânzător.
Alte variante de plată sunt plata numerar și/ sau ramburs către curier.
În funcție de modalitatea de plată aleasă se vor elibera documentele fiscale aferente (factura, e-factura, bon fiscal et), conform legislației în vigoare.
Vânzătorul are dreptul legal să nu onoreze o comandă în cazul în care prețul produselor apare eronat pe site-ul aetheria.ro din motive tehnice și/ sau din eroare umană. Dacă prețul afișat este cu mult mai mic (chiar sub cel de achiziție), acesta se poate încadra la preț „disproporționat” conform reglementărilor prevăzute la art. 1665 din Codul Civil. Potrivit art. 10, lit. F. din OG 21/ 1992 privind protecția consumatorilor, consumatorul are dreptul „de a plăti, pentru produsele sau serviciile de care beneficiază, sume stabilite cu exactitate, în prealabil; majorarea prețului, al tarifului, taxelor, comisioanelor, dobânzilor, penalităților și a altor eventuale costuri stabilite inițial este posibilă numai cu acordul scris al consumatorului.”
- Livrarea produselor
Preluarea și livrarea comenzilor se face de luni până vineri, în intervalul 9,00-17,00. În cazul în care produsele comandate sunt disponibile pentru livrare, acestea pot ajunge la destinație în 3-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, cu excepția zilelor de sărbătoare legală sau a celor aglomerate (de ex. Black Friday) când termenul de livrare menționat poate fi depășit. Nu se fac livrări în afara României. Costurile de livrare pot fi diferite, în funcție de cantitate, distanță, metoda de plată și vor fi comunicate clientului anterior finalizării comenzii. Cazurile de forță majoră, de genul incendii, calamități naturale, tulburări civile, război etc. ne rezervă dreptul de a anula sau întârzia livrarea comenzii în mod justificat.
Pentru situațiile în care Clientul/ Cumpărătorul nu este găsit prima dată la adresa de livrare, se va încerca a doua livrare prin contactarea de către curier a acestuia. Nelivrarea comenzii după a doua încercare conduce la anularea acesteia și returnarea coletului către Vânzător prin intermediul curierului. Pentru plățile ramburs la curier predarea coletului, achitarea și recepționarea chitanței reprezintă acceptul și acordul Clientului/ Cumpărătorului că produsele au fost livrate în stare bună.
Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către Vânzător, revine societății de curierat, conform legislației în vigoare. Produsele comandate vor fi înlocuite dacă se va face dovada culpei curierului și se face o înștiințare scrisă (e-mail, formular de contact) în termen de 24 ore de la primirea coletului. În cazul în care, din lipsă de disponibilitate pe stoc, produsul deteriorat nu se poate înlocui, se va returna contravaloarea acestuia, conform legislației în vigoare.
Alte detalii suplimentare despre livrări găsiți la „Politica de livrare”.
- Dreptul de retragere și politica de returnare
Aceste prevederi se completează cu legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Dreptul de retragere
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să precizeze motivele și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin. (3) si art.14 din O.U.G 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intră Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, în posesia fizică a produselor.
Nu pot fi retrase contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din O.U.G 34/2014, printre care:
– Furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
– Furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
– Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul înainte de expirarea perioadei de retragere, cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, un e-mail trimis la adresa: comenzi@aetheria.ro. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient ca, Cumpărătorul să trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Conform legislației în vigoare, retragerea din contract este aplicabilă doar consumatorului persoană fizică.
Politica de returnare
Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, inclusiv costurile livrării în cazul în care acesta returnează întreaga comandă (retragere totală) și exclusiv costul livrării în cazul în care se returnează doar o parte din comandă (retragere parțială), nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care a primit dovada de la Cumpărător că acesta a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Suma va fi returnată după cum urmează:
-Pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
-Pentru Comenzile achitate cu OP sau Ramburs – prin virament bancar în contul Cumpărătorului.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Costurile returnării vor fi suportate de Cumpărător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.
În eventualitatea în care, produsele primite se află în stare necorespunzătoare, sunt deteriorate pe durata transportului sau sunt trimise în mod eronat, acestea se vor returna în termen de 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la primire, conform OUG nr. 34/ 2004 privind drepturile consumatorilor, cu informarea prealabilă prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail: comenzi@aetheria.ro. Produsele returnate vor fi înlocuite cu altele corespunzătoare. Atunci când înlocuirea nu este posibilă, ne rezervăm dreptul de a vă restitui contravaloarea produsulelor achiziționate în termenul legal, care curge de le data la care ne-ați informat.
- Politica de cookies
Pentru detalii referitoare la utilizarea „cookies”, vă rugăm să parcurgeți secțiunea „Politica de cookies” aferentă site-ului aetheria.ro.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal/ Politica de confidențialitate
Pentru detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal și politica de confidențialitate, vă rugăm să parcurgeți secțiunea „ Prelucrarea datelor cu caracter personal/ Politica de confidențialitate” aferentă site-ului aetheria.ro.
- Soluționarea litigiilor
Prezentul contract este supus legilor române în vigoare. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Client/ Cumpărător se vor soluționa pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. Altă variantă de soluționare a litigiilor rezultate din tranzacționarea online este SOL (platforma de soluționare on-line a litigiilor), platformă pe care o găsești aici. De asemenea, pentru eventualele nemulțumiri la adresa produselor noastre, poți informa Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, folosind link-ul ANPC.
- Forța majoră
Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților, care nu poate fi evitat. Astfel, nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/ sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forță majoră. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii forței majore aceasta nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre acestea să poată pretinde celeilalte părți daune-interese.
ætheria © 2024. Toate drepturile rezervate. Creat de Global Marketing- IT
Comparaţie products
Close